پاورپوینت برند نایک برند خاص آمریکایی

حجم فایل: 14 مگابایت

تعداد اسلایدها: 62 اسلاید قابل ویرایش

قیمت: 19 هزار تومان

اگر به دنبال یک فایل جامع و کامل درباره همه جوانب و تاریخچه برند نایک هستید این فایل بهترین فایل درباره این برند مطرح آمریکایی می باشد و از تصاویر و اسلایدهایی زیبا و منحصر به فرد برای تهیه این پاورپوینت استفاده نموده است.این فایل مخصوص هر نوع کاربردی می باشد.ضمنا تیم پاورپوینت20 و بهترین فایل نهایت دقت را در تهیه این فایل زیبا به کار برده است

فهرست اسلایدهای پاورپوینت برند نایک:

نایک(نایکی)

تاریخچه نایک مدیون دو نفر است

شرکت ژاپنی سازنده کفش تایگر

تاسیس اولین شرکت

تغییر طرح کفش شرکت تایگر توسط مالکان نایک

درآمد بیست هزار دلاری

تغییر نام شرکت و داستان پشت لوگوی خاص نایک

اولین طراحی اختصاصی نایک

بورس نیویورک

تکنولژی جدی ساخت کفش

گذری بر زندگی بیل باورمن

داستان زندگی فیل نایت

اتفاقات دهه 1980

عقد قراداد با بازیکنان معروف

دهه 2000

خرید و فروش شرکت ها توسط نایکی

حقایقی جالب درباره نایک

برخی از چالش های نایک

نایک و محیط زیست

تبلیغات نایک

تحریم تیم ملی فوتبال ایران

تغییر سبک زندگی با نایک

نایک علیه نژادپرستی

سخنان پاول راند طراح معروف درباره نایک

ارزش برند نایک

سقوط 40 درصدی درآمدی «نایک» به خاطر کرونا

10 رمز موفقیت شرکت نایک

وضعیت نایک در حال حاضر

گزیده ای از منابع مورد استفاده

بخشی از متن پاورپوینت برند نایک:

برند نایک یک شرکت آمریکایی چند ملیتی و یکی از قدرتمند ترین برندهای جهان است.برند نایک تامین کننده لباس ورزشی برخی از موفق ترین تیم های ورزشی دنیاست. ورزشکاران ممتاز دنیا همچون راجر فدرر، سرنا ویلیامز، مایکل جردن، لیونل مسی و… برند نایک را برگزیده و از آن حمایت می کنند.در کشور آمریکا آن را نایکی تلفظ می کنند.

در سال ۱۹۸۵ طراحان نایک یک کفش ورزشی مخصوص برای ورزشکار  تازه کاری درNBA  به نام “مایکل جردن ” طراحی کردند که با افزایش محبوبیت خود به فروش کفش های ورزشی نایک کمک کرد و این برند توانست به رکورد جدیدی در فروش دست یابد.

 لوگوی نایکی برای مدت بسیار طولانی به‌رنگ قرمز بوده است-لوگوی اصلی نایک مانند لوگوی امروزی آن مشکی نبود. رنگ سفید و قرمز تا سال‌ها به‌عنوان رنگ‌های اصلی لوگو استفاده می‌شدند. دلیل استفاده از این دو رنگ این بود که قرمز نشان انرژی، عشق و لذت و سفید نشان کیفیت، اصالت و جذابیت یک برند است. بعدها شرکت نایک رنگ لوگو را تغییر داد تا براق، شفاف و درجه یک به نظر برسد.

سقوط 40 درصدی درآمدی «نایک» به خاطر کرونا-شرکت نایک گزارش داد به خاطر تعطیل شدن گسترده فروشگاه‌هایش در سه ماهه نخست سال 2020 شاهد سقوط 40 درصدی درآمد بوده است.البته درآمد نایکی از فروش محصولات در بازار چین با وجود شیوع کرونا 8 درصد رشد کرده است.ضمنا  اپ رسمی برند نایک در طول دوران کرونا کمک شایانی به افزایش میزان فروش این برند در بازارهای مختلف کرده است.

نایک از رقبایش در حمایت از جنبش‌های فرهنگی رکوردار است در سال ۲۰۱۸، وقتی با ساخت و انتشار یک آگهی تبلیغاتی با حضور کالین کپرنیک ورزشکار و فعال آمریکایی خبرساز شد، هم با افزایش ۶ میلیارد دلاری در ارزش بازاری مواجه شد و هم نشان داد که برابری اجتماعی و برابری برند می‌تواند در کنار هم قرار گیرد.

سال ۲۰۲۰، در جریان اعتراض‌های سراسری علیه نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا، نایک نه فقط تنها برندی بود که پیامی در حمایت از تغییر منتشر کرد- و به کارمندانش قول داد که اوضاع خودش را نیز بهتر خواهد کرد- بلکه اولین برندی بود که اعلام کرد از نهادهای حامی عدالت اجتماعی حمایت مالی خواهد کرد. نایک، برند کانورس و برند جردن و مایکل جردن در مجموع اعلام کردند که یک بودجه ۱۴۰ میلیون دلاری برای کمک به این نهادها اختصاص داده‌اند؛ سهم نایک ۴۰ میلیون دلار بود.

تصاویری از پاورپوینت برند نایک:

پاورپوینت برند نایک nike. nike.. nike...

19,000 تومان – خرید
دسته‌ها: